visst känns det fint att vara vid liv en dag till.


1. Vem är du?
Christine :)
2. Attityd:
Passiv, försöker anpassa mig till de jag umgås med. Är dock aggressiv när jag sätter den sidan till ;D
3. Ålder:
24
4. E-post:
[email protected] :)
5. Hemsida:
Var är du inne och läser? ;)
6. Du kommer från:
Trelleborg
7. Du bor:
Trellebörg
8. Mentalitet:
Principfast
9. Civilstatus:
Pojkvän
10. Stjärntecken:
Tvilling
11. Mac eller PC?
PC
12. 1024*768 eller 800*600?
1024*768
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat?
Mozilla!
14. Din bästa egenskap:
Har ganska lång stubin om ingen redan försökt tända fyr på den ;)
15. Din sämsta egenskap:
Är jäkligt lat hahaha
16. Husdjur:
Hund, kanin, hamster och fiskar
17. Familj:
Föräldrar och fyra syskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av:
Tycker jag använder de flesta av mina kroppsdelar :P
19. Kroppsdel du tycker bäst om:
Är inte så förtjust i någon kroppsdel :P
20. Jag sover:
Ofta!
21. Djur jag är lik?
Till sättet? Hund, är trogen :)
22. Tror du på något? 
På ödet och attraktion vid första ögonkastet ;)
23. Frisyr:
Axellångt
24. Hårfärg:
Blond
25. Ögonfärg:
Blå
26. Längd:
174 cm
27. Vikt:
PASS
28. Skostorlek:
40-41
29. Gillar:
Positiva gensvar
30. Ogillar:
Negativitet och dåligt humör
31. Favoritmat:
Grönsaksstuvning, kan leva på det, yu-huuum!
32. Favoritglass:
Ben & Jerry fairly nuts
33. Favoritdessert:
Kladdkaka
34. Favoritpizza:
Margherita med lök och ananas
36. Gillar du godis? 
Nix
37. Isåfall vilken sort?
Choklad och surt är helt ok, absolut inte lakrits
38. Favoritdrink:
Strawberry Daiquiri
39. Favoritfilm:
Har inte en favoritfilm, har flera!
40. Favoritdag:
Fredag, hela helgen är orörd, fint skit!
41. Favoritklädesplagg:
Jeans
42. Favoritbok:
Twilight-böckerna & Vampire Academy serien
43. Musiksmak:
Rock och pop mest. Men är i stort sätt allätare :)
44. Favoritdoft:
Nytvättade kläder
45. Favoritblomma:
Zamiakalla, går inte att ta död på den, yay!
46. Öl eller vin?
Vin!
47. Liknar du en kändis?
Har hört att jag är slående lik Shrek :)
48. Senast köpta skiva:
Oj, En plats i solen - kent
49. Senast film på bio:
Paranormal activity 4
50. Bästa låten i världen:
Håkan Hellström - Aprilhimlen
51. Senast lästa bok:
Varma kroppar 
52. Favoritförfattare:
Stephenie Meyer, Richelle Mead
53. Skriver du dagbok?
Nej, och sällan blogg heller nuförtiden :/
54. Bästa årstiden:
Vår och sommar
55. Älsklingsfärg:
Blå
56. Skulle aldrig ta på dig:
Päls och skinnbyxor
57. Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär och tandläkare
58. Blev du det?
Dessvärre inte
59. Brinner för:
Familjen, kärlek och djur
60. Sportbil eller familjebil?
Sportbil
62. Har du nån noja?
Sjuklig åldersnoja
63. Fobier?
Katter, spindlar och massmördare ;)
64. Deppig eller glad?
Vill vara glad iaf :)
65. Politiskt insatt?
Ofrivilligt insatt i vissa frågor
66. Värdesätter du ärlighet?
Det är något av det viktigaste som finns
67. Brukar du dra "vita lögner"?
Har gjort det i vissa fall då sanningen sårat mer än att vara till nytta
68. Är det ok med vita lögner?
Till viss del, om det är något som sårar och som inte personen lider av att inte veta så är det okej
69. Känner du en mytoman?
Om jag gör, har flera stycken på jobb :P
70. Har du pojkvän/flickvän?
Har en väldigt fin man <3
71. Är du kär?
Självklart :)
72. Hur tidigt stiger du upp?
Så sent som möjligt ;)
73. Är det bra eller dåligt?
Dåligt, för vaknar tidigt iaf :(
74. Vem/vilka vet mest om dig?
Vix
75. Gillar du att slåss eller?
Nej?
76. Vad har du på dig just nu?
Jeans och stickad tröja
77. Vad ska du göra ikväll?
Ska snart sova hade jag tänkt
78. När var du senast riktigt full?
Riktigt full var nog i augusti tror jag, men har såklart varit full efter det, dock inte lika mycket ;)
79. Är du seriös?
Sjukt seriös!
80. Hur många handväskor äger du?
Fyra eller fem tror jag
81. Hur många bilar har du/ din familj: 
1, den gröna faran :)
82. Hur många biologiska syskon har du?
4
83. Isåfall, vad heter de?
Magnus, Susanne, Annika och Heléne
84. Hur många timmar sover du per natt?
6-8 h
85. Vem är snyggast i världen?
Måste nog vara Ian Somerhalder
86. Vad är du allergisk mot?
Tvätt- och rengöringsmedel..
87. Ska du duscha idag?
Har redan duschat idag :)
88. Vad är det för veckodag?
Torsdag
89. Vad är det för datum idag?
8 november
90. Vad gör du nästa år?
Den som lever får se ;)
91. Är du likgiltig?
Om jag är på dåligt humör så är jag oftast likgiltig
92. Hårdrock eller synth?
Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet?
Får väl säga i stan
94. Har du utländska föräldrar?
Min mamma är 1/4 dels norsk, räknas det? :P
95. Gillar du att laga mat?
Japp
96. Märkeskläder eller secondhand?
Märkeskläder, gillar inte tanken på secondhand
97. Hur många par skor har du?
Typ... 17 par?! hahaha varav 10 converse
98. Är du sexuellt frustrerad?
Är du sexuellt frustrerad?
99. Vem är snällast just nu?
Korna i hagen
100. Var har du ont?
I min själ
101. Blyga eller framåt killar/tjejer?
Framåt, så länge de inte är för "på"
102. Vad har/hade du mvg i?
Bild, Svenska, Engelska, Ellära och Elinstallation om jag inte minns helt fel
103. Är du blyg?
Jag tycker det, men har flera vänner som inte håller med :P
104. Har du någon tatuering alt. piercing?
Ja, tre tatueringar
105. Har du kompisar som bor utomlands?
Japp
106. Hur många gånger körde du upp för att få körkortet?
3
107. Föddes du med någon sjukdom?
Nja, skulle inte kalla det för sjukdom, föddes med höfterna ur led vilket resulterar i att de kan hoppa ur led relativt lätt, sen kan jag inte springa längre sträckor :/
108. Har du genomgått en operation?
Nej
109. Har du åkt ambulans?
Inte vad jag kan minnas
110. Har du svimmat någon gång?
Japp, flera gånger, oftast när jag är sjuk
111. Har du blivit kramad?
Nej :(
112. Har du saknat någon?
Saknar konstant
113. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet:
Jag älskar dig
114. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför:
Min morfar, för att jag saknar honom så fruktansvärt mycket
115. Favoritparfym?
DKNY - Be delicious
116. Vilken svordom använder du mest?
Fan,
117. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Japp, men det är inget man ska tänka på
118. Hur många barn vill du ha?
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback