visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hej bloggen!

Vet att det är över två månader sen jag skrev sist.. Jag skulle ju bättre mig!

Idag måste jag bara skriva om min otursdag, det finns inget annat sätt att beskriva den.

För det första så hade jag mensvärken från helvetet så det resulterade så klart i att jag spydde två gånger i morse av ren smärta. Sen när jag duschade fick jag först shampoo i ögat, fint skit! Sen när jag skulle fixa håret så råkade jag spraya mig själv i ögat.. TVÅ gånger. jahapp, hur lyckas man liksom?

Sen körde jag iaf till jobb och då fick jag reda på att jag fått fel ritningar till ett projekt igår och att allt jobb jag lagt ner var ogjort då jag var tvungen att göra om ALLT! Kul!

Sen vet jag inte riktigt hur jag lyckades men skulle blåsa bort något jag hade på handen och då råkade jag spotta värsta loskan rakt i näven på mig själv, väldigt mysigt :)

Och som pricken över i så råkade jag välta ner en 50 kg tung, väldigt vass plåt rakt på fossingarna, kan ju tacka gudarna för att jag hade skyddskor, men det gjorde ändå jääävligt ont och mina fötter är fortfarande sjukt ömma :/

Japp, detta blev ett väldigt negativt inlägg, men ibland måste man få klaga röven av sig!
Vad jag vill ha sagt är iaf att det räcker nu, resten av dagen vill jag ska passera smärtfritt, jag orkar inte mer idag! Tack på förhand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback