visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Tjo,
vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men har inte mått bra. Drabbades av världens förkylning i veckan och det är inte förrän nu som det börjar ordna upp sig. Tyvärr så har träningen blivit lidande, men det är inte lönt att träna när man är sjuk, del för att man inte får något ut av det och sen tar det bara längre tid att bli frisk.

Får nog skippa träningen imorgon också men på onsdag räknar jag med att vara fit for fight igen :)
Innan idag när jag var i stan med mamma och syster så införskaffade jag tom en ny vattenflaska, yay!
Sen att jag har tänkt göra det i över ett halvår är kanske en annan femma.. man får vara glad för det lilla som de säger ;)

Fick även införskaffat ett par smurfblå converse, tyckte minsann att jag kunde unna mig det.
Massa fina är dom, japp japp! :D

I fredags så hade jag myskväll med Vix och Sebastian.
Först så käkade vi thaimat och snackade en massa skit & minnen. Sen var det dags för biomys där Mission Impossible: Ghost Protocol stod på schemat. Den var riktigt awesome, så har ni inte tänkt se den så får ni minsann göra det iaf ;D

Nej, nu ska jag pilla lite mer navelludd, ciaaaao!






Dagens inköp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback