visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Tjopp :)

Idag är det måndag, yay!
Eller.. nej, kanske inte alls :P

Idag så var jag med kitty hos veterinären och fick klippt klorna.. fick även reda på att hon väger 4 hg för mkt, vilket är rätt mycket för en kanin. Men asså helt ärligt, hon är skitliten iaf :P

I vilket fall som helst så ska hon gå på diet nu.. tydligen så räcker det med tre teskedar(!!!!!) pellets om dagen för att kaniner ska få i sig allt de behöver. Det och en jäkla massa hö. Här har jag gått och gett henne minst en skål om dagen, när tre teskedar knappt täcker botten.. inte konstigt att hon väger för mycket haha :P

Sen ikväll så tränade jag och vix.. blev väl en 50 min kondition sammanlagt plus lite styrka, massa effektiva! Iaf vad det gäller konditionen, styrkan är det väl sisådär med haha ;D
Har nästan precis duschat och nu ska jag snart kolla på desperate housewives, woop woop :D

Förresten så förstår jag mig inte på småbarnsföräldrar som har ett starkt behov av att beskriva sitt/sina barns avföring på facebook. Helt ärligt, jag vill inte veta dess form, färg och lukt när jag bläddrar bland statusar på frukostrasten .
Gör oss alla en tjänst och spara det till era mammabloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback