visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Namn: Christine
Smeknamn: Bus, Chrisse, Chriss
Födelsedag: 24 maj
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun/röd
Pluggar/Jobbar: Jobbar
Familj: Mamma, pappa, bror och tre systrar samt alla djur :)


FAVORIT...
Färg: Blå
Plats: I sängen
Land: Beslutsångest!
Film: Har mer än en
Skor: Converse
Internetaktivitet: Facebook, Twitter och blogg


BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Japp
Gnälla: Ja
Skrika: Sällan
Sova: Om jag gör!
Ha ångest: Konstant
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Det händer
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: Har väl hänt en gång eller två :P
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Japp
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ha sex: Jag tror inte på sex innan äktenskapet!
Ljuga: Nej
Hata folk: Ja
Lita på folk: Några få


NÄR...
Åt du senast: Vid fem
Läste du en bok senast: Idag
Köpte du något senast: Idag
Svor du senast: Några sekunder sedan :P
Sjöng du senast: Inatt
Klagade du senast: För någon timme sedan
Är det sommar: Snart hoppas jag!


VEM...
Saknar du: Min fina bästis <3
Vill du döda: Ingen för tillfället.. eller?
Rörde dig sist: Syster
Vill du slå: Tjejen i filmen som jag såg innan :P
Kramade du sist: Syster
Vill du prata med: Morfar
Skrek du på sist: Minns inte
Vill du vara som: Bättre att vara sig själv :)
Sårade dig sist: Minns inte
Gjorde dig riktigt glad senast: Sebastian
Fick du sms från senast: Sebastian
Ringde dig senast: Pappa

HAR DU...
Tvångstankar: Ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Jag är sjukt paranoid
Skadat någon: Ja
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Några tatueringar: Ja
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Om jag har!
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Ja
Haft sex: Jag är oskuld!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR...
Går du: Snett
Svarar du i telefonen: Mu mu mu hahaha
Fördriver du tiden: Sover
Mycket pengar har du: För tillfället... typ inga alls haha
Tjänar du pengar: Ja
Bäddar du sängen: Sällan
Ofta diskar du: Någon gång i veckan
Ofta städar du: En gång i veckan
Många stör du dig på: Puuuuhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback