visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hur mår du idag? - Toppen! - Helt okej - Blandade känslor - Kunde mått bättre - Livet suger
Vad har du för hårfärg? - Brunt - Blond
- Rödtott - Svart - Färgat i någon frän färg
Vad har du för ögonfärg? - Gröna - Blåa - Grönblåa - Svarta - Bruna
Vad gjorde du igår? - Slappade - Festade - Shoppade - Var med vänner -
Ingenting - Var med killen
Är du snygg? - Ja, som fan! - Helt okej - Varken snygg eller ful - Nej, jag ser förjävlig ut - Jag vill ta livet av mig
Hur är din civilstatus? - Singel - Låt mig vara - Har pojkvän - Är gift och har barn
Vem saknar du just nu? - Min familj - Min flickvän - Min bästa vän - Både vänner och pojkvän/flickvän -
Vad ska du göra idag? - Umgås med vänner - Vara hemma och ta det lugnt - Nörda framför datorn - Vara med pojkvän/flickvännen - Festa som aldrig förr
Vad blir det för klädstil idag? - Jeans och tröja - Klänning - nudist - Shorts och t-skirt - Partyklädsel
Vad har du för färg på väggarna? - Vit - Blå
- Röd - Beige - Annan
Hur lång är du? - Mellan 150-160 - Mellan 160-165 - Mellan 165-170 - Mellan 170-180 - Över 180
Hur många är ni i din familj? - Under 4 - Mellan 4-6 - Mellan 6-8 - Mellan 8-10 - Över 10
Är du kär just nu? - Oja, som bara den! - Ja - Ja, olyckligt kär - Vet inte -
Nej
Hur många barn vill du ha? - Palla barn - 1 - 2-3 - 4-5 - Över 5
Hur tycker du att denna lista var? - Bäst!!! - Rolig - Annorlunda - Tråkig - Ingen kommentar - lite bra och lite sugig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback