visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hur gammal är du om fem år?
28, hej ångest!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Robban & Thomas

Hur lång är du?
174

Vilken var den senaste filmen du såg?
Breaking dawn

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?
Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jo men inte så bra om man ska kunna sova inatt också"

Föredrar du att ringa eller skicka sms
?
Beror på humöret, men oftast sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

När såg du senast din mamma?
I måndags

När vaknade du i dag?
06.20

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Helt ärligt så tror jag att jag är död..

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Robban, när han dansade och sjöng till "sexy and i know it"

Hur stor är din säng?
1.20


Sover du med eller utan kläder på dig?
Sover alltid med trosor och en tröja/linne

Vilka städer har du bott i?
Trelleborg

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Inomhus eller utomhus? ;)

Är du social?
Jag trodde ju själv att jag var blyg, men sen fick jag reda på att jag är väldigt framåt och social.. så tji fick jag! :)

Tycker du om kaffe?
Nej!

Vad dricker du till frukost?
Mjölk

Sover du på någon särskild sida?
Sover alltid på sidan längst ut från väggen, och om sängen står mitt i rummet så sover jag på den sidan närmast dörren.

Kan du spela poker?
Haha nej, men har kunnat

Tycker du om att mysa/kela?
Ja :)

Är du en beroendemänniska?
Ja, jag blir fruktasvärt lätt beroende. Speciellt av mina nära och kära <3

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

Vill du ha barn?
Ja

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej


Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, konserter och elektronik

Sover du med gosedjur?
Bambi bor på sänggaveln!

Flirtar du mycket?
Jag vet inte hur man gör!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, dock parkeringsböter


Vilken var den senaste boken du läste?
Revolt, den sista boken i Hungerspelstriologin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback