visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Idag har jag inte mått alls bra, helt ärligt så har jag mått skitdåligt.
Frossa, huvudvärk och en satans massa snor.
Dock så har det börjat släppa nu på kvällen så förhoppningsvis var det bara ett sånt där 24 timmars virus..
Är så satans sugen på att träna, kryss i taket! Återstår väl att se hur jag mår imorgon men förhoppningsvis så kan jag träna då istället :)

Håller på att städa lite här hemma, hade egentligen behövt att diska också men det orkar jag inte idag.. Får bli imorgon isåfall. Men startat en maskin tvätt, städat dasset, dammsugit och dammat har jag hunnit med den senaste timmen iallafall. Nu ska jag dock vila lite till för har blivit helt snurrig i bollen av att springa runt här i lägenheten.
Hrm, hur var det nu med att träna imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback