visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Nu har det gått sådär lång tid sen jag bloggade igen.
Dessvärre mår jag fortfarande inte mycket bättre. Kan fortfarande inte andas genom näsan så mina träningsplaner gick i kras. Nu har jag dessutom gått och fått fruktansvärt ont i bihålorna, det känns verkligen som om min panna och kinder ska explodera!
Fruktansvärt drygt dessutom, för är trött eftersom jag knappt kan sova om nätterna så orkar inte med så mycket. Vill bli av med denna satans förkylningen nu, har haft den i två veckor nu.. det är inte roligt längre! Det var det visserligen inte den första dagen heller men ni fattar vad jag menar :P

Och för att göra saker ännu värre så vaknade jag kl. 04 imorse och hade kramper i magen & behövde kräkas.. sedan dess har det varit ett kräkmaraton. Dock så har det lugnat sig för stunden, ont i magen har jag dock fortfarande.
Så idag är verkligen ingen bra dag, känner mig mest ynklig och spenderar nog resten av dagen i fosterställning.

Annars så har helgen varit bra, myskväll med Vix och Sebastian i fredags.
Maskeradfest och pizza i lördags. Vix och jag var emos, lägger ut bild senare i veckan tror jag :)
Och i söndags var vi på kalas hos min syster som fyllt 36, fick en massa god mat yu-hum!

Nej, nu ska jag återgå till fosterställning, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback