visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej hopp :)

är det bara jag som tycker att veckorna har börjat gå jättesnabbt? O.o

denna veckan har jag varit lat, jag har inte tränat en endaste gång, men har inte varit ett dugg motiverad så det hade väl bara blivit kattpiss av det i vilket fall som helst :P
men nästa vecka, då jävlar :)

idag har varit en tv dag, kom hem och kollade på big bang theory, följt av vampire diaries och greys anatomy, för att avsluta med filmen the kids are alright. laddade hem den och en massa andra filmer igår och den var faktiskt bra :)

är duktigt sugen på att se scream 2 ikväll, den går ju på femman, fast egentligen borde jag lägga mig tidigt, mår inte helt 100 och imorgon är det kräm som gäller :)

angående det här med kräm... vafan är det för namn på en nattklubb? det låter så... sliskigt?
jag väljer iaf att tro att den är döpt efter kentlåten :) det blir nog bäst så O.o

imorgon ska jag möta klikken i stan vid 12, ska göra stan :) hade tänkt att se om jag kan hitta en kofta, har typ tvättat sönder mina andra, men inte så konstigt när den åker i tvätten efter en användning xD

vet att jag säkerligen hade kunnat ha den fler gånger, och jag har inget problem med att andra har kläder flera dagar i rad, det är bara jag som inbillar mig att jag luktar svett :S
det sitter i enda sen i åttan när en tjej i min klass förklarade att man minsann inte kunde ha en tröja mer än en dag utan att den lukta illa haha :P

hrm.. hur kom jag in på det där ämnet egentligen? :S

aja, ciaaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback