visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag säger jag grattis till två personer..

först och främst till min kära daddy som blir 61 idag, mhm, gammal gubbe indeed O.o

sen så har klikken namnsdag idag, som hon så snällt påminne mig om xD

men vafan, namnsdagar är ett jävla påhitt, det finns ingen mening med dom överhuvudtaget..
de flesta är ju bara såna gamla skitnamn som 3 personer i hela landet har :S

eller vad vet jag..
jag är nog bara bitter för jag bara har en namnsdag fast jag har tre namn...

min är på julafton, och ja, hur enkelt det än borde vara att komma ihåg så är det ingen som gör det..
knappt jag själv heller.

när min farmor levde så kom man ihåg, men det var mest för att jag fick ett 3-pack med kinderägg av henne xD

jag hade faktiskt en namnsdag till en gång i tiden, den 2/2, men den tog dom bort dom jävlarna!

nej nu ska jag sluta gnälla och kolla på one tree hill istället.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback