visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Jag känner mig tom, trött och tom.
Överväger starkt att sova redan nu, eller åtminstone försöka..
Är i princip mer död än levande för tillället.

Mest av allt hade jag velat läsa hungerspelen, men böckerna är slut och det är väl lite väl tidigt att läsa om den första.. eller? ;D haha

Var hos Tessan och fixade håret efter jobb. Det blev brun/rött denna gången också.. ska dock prova något nytt nästa gång jag går dit :) När hon tvättade av färgen så höll jag på att somna, hon masserar ju alltid ens hårbotten sådär göttigt :D

Gissa vad det är dags för imorgon förresten? Jo, jag ska se breaking dawn med Vix och Sophie.. igen haha
Såg ju den på premiären men det är nu närmre två månader sen nu så det ska bli en massa mys :)
Plus att det är första gången Sophie ser den.. så vi kan ju låtsas att jag inte ser den helt frivilligt ;D haha
Äh, vem försöker jag lura..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback