visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Tjopp :)

Filmen i lördags var jättebra, skrattade hur mycket som helst. Det fanns en scen med hästar som fick mig att skratta så att jag grät i säkert en kvart. Jag och klikken satt och hoppade i biostolarna typ 10 min efter att det roliga var slut, tur att vi har samma humor så vi inte var ensamma iaf :D

Inatt så kunde jag inte sova, låg och vände mig hela natten och kom aldrig till ro..
Fick nog sovit 2 h sammanlagt så är supertrött.
Har mörkar ringar likt en panda runt och under ögonen så om folk inte trodde att jag var en vampyr innan så tror dom det definitivt nu!

Ska faktiskt snart ta och lägga mig så jag får vilat lite, annars kommer jag inte orka gå upp imorgon.

Men först så ska jag tillägna några rader till min fina morfar, idag är det hans namnsdag och idag är det även nio år sedan han lämnade oss.
Helt sjukt att tiden går så snabbt, det känns fortfarande lika konstigt att han inte finns med oss längre.
Ibland undrar jag om jag någonsin kommer vänja mig, men nej, jag tror faktiskt inte att jag kommer kunna göra det.

Jag saknar dig morfar, det går inte en dag utan att jag tänker på dig! <3

Kommentarer
Postat av: dissertation writing

You should try to make a right conclusion. It's necessary for having all that you want.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback