visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Tjo :)

Just nu sitter jag och väntar på att klikken ska hämta upp mig. Ska på bio med henne och våra män ;D haha och det är inget mindre än
Sherlock Holmes som står på schemat.
Jag och klikk såg ju den första när den kom ut för något år sen så det ska bli sjukt kul att se fortsättningen, speciellt eftersom att Noomi Rapace är med också :)

Annars idag så har jag varit i Malmö, mest på Svågertorp i jakt på en matta, men vi hittade en perfekt på XXXLutz till sist. Värsta kapet för den var på rea också :D Så nu har jag äntligen en matta i vardagsrummet, woop woop :D

Självklart så glömde jag och mitt fiskminne att fota den innan jag satte soffbordet på den så ja..
Ni får se en bild från hemsidan istället :)







Kommentarer
Postat av: essay corrector

This is very useful information for me. I can use it in my life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback