visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Dagens sömn: Obefintlig, handlederna gör att jag knappt kan sova :(
Dagens mardröm: Att min systerson dog *peppar, peppar ta i trä*
Dagens frukost: En shake!
Dagens känsla: Illamående och en känsla i magen om att något lurt är på gång!
Dagens väder: Storm!
Dagens ojdå: Att päronen har bröllopsdag, och att jag nästan glömde bort det
Dagens aktivitet: Jobb, gråta till "fyra bröllop & en begravning" samt se de två nya avsnitten av gossip girl!
Dagens "vad fan": När folk går rakt ut i gatan är det inte är övergångsställe och förväntar sig att man ska stanna, hell to the no, "undan eller väck" är mitt nya motto!
Dagens aj: En hammare attackerade mitt finger, fick en blodblåsa på köpet, aj!
Dagens mest irriterande: Läs Dagens "vafan"
Dagens hurra: Två nya ljuslyktor som jag köpte idag, my precious!
Dagens tips: Om du städar en gång i veckan så tar det inte en hel evighet att städa när det väl är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback