visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Nu är det dags igen, efter eurovision precis som efter melodifestivalen är det dags att klanka ner på det vinnande bidraget.
Men kan vi inte göra oss själva en tjänst istället och inse att alla har inte samma musiksmak här i världen, och helt ärligt, hur lamt hade inte det varit? :P

Azerbajdzjans bidrag var inte min favorit bland de tävlande, men nu har dom vunnit och det finns inget att göra åt saken.
Sveriges bidrag var inte heller min favorit, men tycker att det är grymt att Eric lyckades komma på tredje plats, den bästa placeringen sen -99! :)

Mitt favorit bidrag var nog Ungern, dock så sjöng hon inte så bra live som jag hoppats på..

Jag är iallafall väldigt tacksam att varken Moldavien eller Bosnien & Hertzegovina vann, då hade jag nog blivit tvungen att skjuta mig själv (hey, jag skulle bara låta bli att klanka ner på det vinnande bidraget;)



Ingen favorit, dock en värdig vinnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback