visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hipp hipp hurra för mig igår och för kvudd idag :D

Igår fyllde jag 23 år, hej ångest! Fick massa behövliga saker; en ny datormus, en pajform, harry potter och dödsrelikerna på bluray, ett dubbelt våffeljärn och ett par ljuslila converse, har gått och spanat på dom jättelänge nu :D .. my precious <3

Och idag fick jag damp på mig själv två gånger.
Väntar på paket som jag ska få smsavi på, nog fan glömde jag mobilen hemma i morse.
När jag kommer hem till min lägenhet så hämtar jag min mobil, men ingen avi har kommit.
Åker hem till mamma och pappa för att min moder skulle ha gäster och jag skulle leka kock, gjorde en slags kycklinggryta ugnen med mangochutney och sambal olek och annat smått och gott, samt en sallad och ris.
Har sagt det innan och säger det igen, jag är mästerkocken allan!

Under kockandet så bestämmer jag med klikken att vi ska träna klockan halv sju, så när jag är klar vid kvart i sex kör jag hem för att slippa stressa. Men hittar inte min jacka, hrm.. jo, har nog den i lägenheten, gjorde ju lite saker innan jag körde till mamma. 

Kommer till lägenheten.. hittar ingen jacka!
Var är min jacka?
Jo, i mitt skåp på mitt jobb, som jag inte kommer komma in i förrän imorgon.
Men vad finns i min jacka?
Jo, min plånbok där även mitt träningskort finns.

Men vänta lite.. hur fan tänkte jag där?
Jag tog med mig plånboken till jobb för att jag skulle hämta mitt paket när jag slutat.
Vore det inte jävligt lämpligt att ha med den hem också?

Blir fruktansvärt trött på mig själv, är jag senil idag eller vad är det frågan om?
Först mobilen sen plånboken liksom..
Tur att huvudet sitter fast på kroppen annars hade jag väl gjort av med det också haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback