visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej bloggen :)

det var ett tag sen jag bloggade nu, men jag har varit sjuk, eller ja, jag är fortfarande sjuk.. så jag hart inte haft lust helt enkelt.

Min nästäppa har nästintill försvunnit helt, men har fortfarande väldigt ont i halsen och hostar en massa.
Vet inte riktigt om jag ska jobba imorgon än, men ska ställa klockan imorgon så får vi ser hur jag mår.
Det beror på om jag hostar lika mycket som inatt för då fick jag knappt någon sömn alls och att gå och jobba när man redan är lite vimmelkantig och dessutom bara sovit i 2 h är ingen höjdare.. men som sagt, det återstår att se.
På onsdag ska jag jobba iaf, utan tvekan, hur jag än mår!

Imorgon ska jag dessutom till veterinären med sessan kvar över fyra, hon ska bli vaccinerad och få sina klor klippta.
Senare ska jag även aktivera mitt gymkort med klikken :)

Aja, nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback