visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Idag fyller min lillskit 1 år, och ja, jag menar såklart hunden.
Känns helt lite sjukt att vi haft henne i 10 månader nu, tiden har gått så snabbt :)

Dagen till ära gjorde jag en mackan med kykling på, så att det blev lite som en tårta haha.
Hon slukade den på fem röda och rapade uppskattande efteråt.

Sen gick jag och mamma ut med henne på långpromenad. 1½ h senare var vi hemma igen och hunden somnade som en stock.
Blev ingen träning idag, då vi kom hem lite väl sent från promenaden för att hinna i tid, och sen så behövde jag fjäska för pappa så vi kan åka och shoppa cykel på lördag. Jag tror minsann att jag lyckades!

Tar alltid med mig pappa vid såna tillfällen, jag vet inte vad man ska ha eller inte ha på varken cykel, bil eller andra transporteringsmedel, nepp, sånt får han fixa :P

Åh, det ska bli så skönt att ha en egen cykel nu i sommar, det har jag saknat som fan!

Nej, nu är det snart dags för BB och sen sängen, men först en bild på min söta puppy :D
Här var hon 10 veckor :)




Kommentarer
Postat av: klikk

HAHAHAHAH. Gjorde du en "mackan med kykling på"?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback