visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

När vaknade du imorse?
Svar:
05.56, det klockan står på :(

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Är det inte lördag än?!

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, har inte ringt någon på hela dagen faktiskt O.o

 

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött och irriterad, inte kul att jobba över två veckor :(

 

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Jeans och en på tok för stor tshirt.

 

Har du ont någonstans?
Svar:
Ja, i ryggen och i min själ HAHA

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Svar: En macka med stekt ägg på, cravings!

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
24100 innan skatt

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Ramlösa!

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Google, det är min startsida

 

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska lägga mig så fort jag svarat på alla frågor, är helt slut som människa

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det var Lady Gaga - Edge Of Glory

 

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Den frågan ställer jag mig själv varje dag ;)

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Satt säkert och kollade fejjan ;D

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Haha, nej, jag har inte fått någon idag, lär inte hinna få det heller ;)

 

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Fotade min kanin i ett mms till min syster igår, ja, jag är lam ;D

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Spenderade 50 kronor på en paket som alla på jobb ska ge till en som går i pension imorgon

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Det är redan utstäckt över halva soffan haha, men om jag vinklar det så når jag soffbordet

 

Vad tror du att klockan är?
Svar:
21.50 (den var 22.12

 

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde ha städat hela lägenheten, men blev bara badrummet som blev städat haha.

 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Jag hade samma som jag har nu, med undantag från mina jobbebrallor istället för jeansen

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag hade lätt frågat prinsen om han är homosexuell, jag är säker på att han är det.. Mig lurar du inte Calle Fille ;D HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Christianolea

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback