visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Idag gjorde jag ett misstag.
Jag råkade uttala mig hatiskt om epatraktorer, vi satt nämligen på jobb och en på radio sa att "epatraktorer är brudmagneter.." varpå jag kläcker ur mig; "HAHAHA ELLER INTE, jag tycker iaf epatraktorer är skittöntiga!"

Vad jag inte visste då var att jag skulle få fyra män efter mig som tyckte att jag "idiotförklarade" dom genom att tycka att dessa fordon är töntiga.
Hrm.. vänta lite här? VA?!
Hur är det att idiotförklara någon, kan ni vara vänliga och berätta det för mig?

Jag sa enbart att JAG tyckte dom var töntiga, jag sa inte att dom inte fick gilla dom, dom hade kunnat äga alla epatraktorer i världen och jag hade inte brytt mig. Jävligt konstigt att de får säga vad de tycker och tänker men att inte jag får göra det.

Sen började vad-skulle-du-säga-om-vi-sa-så-om-något-du-gillar snacket, varpå jag svarar;
"Jaha, ni menar det ni gör dagligen genom att klanka ner på min musiksmak, filmsmak och matvanor?
Helt ärligt så skiter jag i vad ni tycker, jag kommer inte ändra mina åsikter för att ni inte gillar dom"

IN YOUR FACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback