visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hej bloggen,

Nu har jag precis kommit hem från ett 13h lång arbetsdag. Jobbade över hela förra veckan också och har stressat sönder alla dagarna så känner mig måttligt road nu.
Det enda som driver mig är att jag kommer få en sjukt fin lön nästa månad, men det är nästan inte värt det.

Är helt mörbultad när jag kommer hem, har ont i ryggen av att stå bockad i konstiga positioner hela dagen så därför har träningen också blivit lidande. Jag orkar helt enkelt inte, jag är för trött och har för ont. Får ta igen det när jag slutat med övertiden, vilket förhoppningsvis är någongång denna veckan.

Nu håller jag på med tvätten, kul.. not!
Ska även diska hade jag tänkt. Hade behövt att städa också, men det får vänta tills imorgon, ikväll ska denna kvinnan lägga sig tidigt!

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback