visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:


färg 1: Blå
färg 2: Svart
färg 3: Vit

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej, inte än iaf..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Dessvärre
Kysst en kompis: Ja

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jobbade, sen firades den med familjen
Vilken tid vaknade du idag: 08.20, av att pappa ringde på porttelefonen, tack!
Vad gjorde du igår runt midnatt: Spelade sims hahaha
Någonting som du längtar till: Semestern, och att nå min målvikt!
Senaste gången du träffade din pappa: Några timmar sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vill börja plugga igen.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, och det var ingen angenäm upplevelse!
Vad gör dig irriterad just nu: Människor som inte tänker längre än vad näsan räcker!
Långt eller kort: Lagom är bäst!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är principfast!

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig blivit opererad
Piercing: Har ingen piercing, tycker det är snyggt men skulle aldrig våga göra det själv.
Tatuering: Mitt stjärntecken på handleden, men har två till.
Bästa vän: Mina första bästa vänner var mina barndomsvänner Emelie, Paulin, Christina och Linn. Vi höll ihop tills jag gick i femman sen gled vi tyvärr ifrån varandra.
Sport: Gymnastik
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Gud, ehm.. minns att jag fick stelkrampssprutan, de andra har jag förträngt haha
Förälskelse: Linus, som gick i min klass upp till högstadiet haha

Alkohol du drack: Ett glas vin..

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback