visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat.
För att jag inte följde den därade listan.
Men grejen är att jag blev sjuk, och då så kände jag att jag bara hade lust att ligga i fosterställning och tycka synd om mig själv.

Jag har knappt suttit vid datorn alls, har verkligen inte känt för det.
Men tänkte börja där jag slutade, och sen skriva mer än ett inlägg om dagen så jag kommer ikapp igen :)

Dag 11 – Mina syskon.

Jag har fyra syskon, jag tänkte presentera dom i åldersföljd, det blir enklast så.
Tyvärr så har jag inga bilder på dom här eftersom jag för tillfället är hemma hos mina föräldrar.
Men det är nog lika bra, vissa av dom är lite kameraskygga :P

Magnus Löfgren
Föddes den 16 maj 1972, han har två döttrar, Josefin som är 15 år och Alma som snart fyller 4 år.
Han har nyss flyttat till ett hus med sin sambo Sara och ungarna då såklart ;D
Han är även fotomodellen i familjen. Jag kan garantera att det inte finns en enda bild där han inte liknar en fotomodell. Om han inte gör säriga miner med flit då såklart :P Han har fått de bra generna i familjen ;D haha

Susanne Löfgren
Föddes den 1 februari 1976.
Hon bor i ett hus med sin sambo Stefan och deras två pojkar Max 8 år och Anton 2 år.
Kan även passa på och meddela att hon är fantastiskt duktig på att laga mat och dekorera pepparkakshus :D
Och på att rita, jag minns när jag var mindre och önskade att jag kunde rita lika fint som henne.. men tji fick jag :)

Annika Ek
Föddes den 9 maj 1980.
Hon bor uppe i Katrineholm med sin man Joacim och hans son Daniel och hunden Taffie.
De gifte sig faktiskt ganska nyligen. den 1 december 2010 för att vara mer exakt.
Personligen så tycker jag att dom ska få tummarna ur röven och flytta ner till Trelleborg eftersom jag ser dom alldeles för sällan :(

Heléne Löfgren
Föddes den 16 april 1983.
Hon bor i en 1½a här i stan med sina dammråttor.
Hon är den av mina syskon som jag står närmast.
Det kan nog ha ooch göra med att jag träffar henne i princip varje dag och det är inte mycket som vi inte gör tillsammans. Även om hon har sina onda dagar ;D Plus att hon gav mig en kaninunge i julklapp, enorma pluspoäng!

Detta var det ni fick veta om mina syskon, hade kunnat fortsätta skriva men då hade det aldrig tagit slut.
Som ni säkert förstår så älskar jag alla mina syskon fruktansvärt mycket och jag hade inte kunnat tänka mig vara utan någon av dom. Men tänk på mina stackars päron.. Tre ungar är födda i maj med en veckas mellanrum, det måste vara kul att handla födelsedagspresenter den månaden ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback