visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hej bloggen :)

Igår var jag och såg the tourist med klikken och syster.
Tyckte den var riktigt bra, fast ja, både johnny depp och angelina jolie var med så man kan ju inte vänta sig något annat ;) Så om ni inte redan har sett den så tycker jag att ni ska få tummarna ur röven och göra det :)

Och ja, eftersom vi var på bio igår så kanske ni fattar att inlägget som kom 22.40 var tidsinställt, smarta grejer det där, att man kan skriva lite när man känner för det och sen publiceras det när man själv vill :)

Ikväll ska jag inte göra så mycket. tror jag ska städa lite och komma ikapp lite serier.
Av någon konstig anledning så luktar det röv från min köksvask.
Har ju inte varit hemma på ett tag eftersom jag varit hundvakt, så det är antagligen för att jag inte spolat i den..
Aja, annars är det bara att köpa propplösare så är det problemet ur världen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback