visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Dag 15 – Mina drömmar.

Mina drömmar för framtiden är att jag så småningom bytar jobb, alternativ börjar plugga igen.
Jag hade helst velat jobba med djur, sen i vilken form arbete det faktiskt blir spelar inte så stor roll.

Att vinna lite pengar hade ju inte varit helt fel det heller. Jag vet att pengar inte kan köpa lycka, men det måste vara jäkligt skönt att vara ekonomiskt oberoende och inte behöva oroa sig för hur man ska klara av oväntade utgifter.

Jag vill även träffa min drömman, en som jag verkligen kan lita på och aldrig skulle kunna såra mina känslor.
När jag träffar den mannen så hoppas jag att jag får tillbringa resten av mitt liv med honom, det hade varit underbart.
Barn ska vi såklart också ha, jag vill nog ha tre stycken. Två biologiska, sen hade jag velat adoptera en flicka från Kina. Sen om det är möjligt är en annan femma, men jag hade velat hjälpa ett utsatt barn innan jag satte fler till världen.

Sen vill jag självklart att alla mina nära och kära lever friska och lyckliga liv, fyllda med fantastiska erfarenheter.
Men det vill väl alla.. eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback