visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

man ska inte ropa hej innan man kommit över ån..
att jag aldrig lär mig.

imorse var kräkmaratonet igång igen, nu verkar det dock ha lugnat ner sig lite.. men denna gången tar jag inte ut det i förskott.
är helt trött i hela kroppen.. det är jobbigt bara att ta sig från soffan till toaletten.

så ni kan ju tänka er hur jag svor för mig själv när jag såg att kaninmaten var slut.. men ja, nöden har ingen lag.
det var bara att traska ner till djuraffären och köpa lite och ta en sväng inom ica för att köpa blåbärssoppa. har faktiskt precis kommit hem därifrån. tur att jag bor nära stan iaf! :)

idag var det egentligen meningen att jag skulle fixa mina naglar.. men det fick jag avboka. jag kände att det aldrig skulle gå, skulle inte förvåna mig om jag behövt kräkas mitt i allt haha :P

nej, nu börjar jag bli yr i skallen, dags att lägga sig ner, ciaao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback