visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej bloggen,
jag mår lite bättre nu.. har fått sova lite och har inte kräkts på ett tag, sköönt!
blir att stanna hemma imorgon också, känns som att det är bättre att ta det säkra före det osäkra!

men lite sur är jag allt, jag missade ju träningen och det känns riktigt skitt för jag vill verkligen träna och komma i form. förhoppningsvis så mår jag bra på onsdag så att jag kan jobba och träna :)

rensade nyss ut min garderob och byrålådor förresten.
hittade hur mkt som helst som jag inte använt på år och dar, några saker med fläckar på och vissa plagg har jag aldrig haft på mig ens :P så det fick åka ner i en ullaredskasse och ska skänkas till frälsningsarmén, lika bra att folk som faktiskt vill ha kläderna får användning för dom istället :)

nej, nu ska jag se om jag hittar en bra film eller något att kolla på sen ska jag nanna kudden.. ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback