visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Dag 20 – Den här månaden.

Januari..

Jag har inte fattat varför denna månaden kallats årets fattigaste förrän nu.
Att köpa massa julklappar kombinerat med att ha en lägenhet och en massa räkningar att betala har gjort att jag har drygt 300 spänn kvar att leva för tills min lön kommer.. Lyckat!

Jag trodde att jag hade planerat det bra.. men sen kom elräkningen, och försäkringen till jobbet, antivirusskyddet skulle uppdateras, bilen besiktigades och en jäkla massa andra räkningar som bokstavligt talat kom som ett brev på posten.

Men nu vet jag att till nästa år får jag planera ännu bättre, det är inte mer än det :)

Andra postiva saker är att jag äntligen började träna denna månaden, och det känns underbart!
Det är kul att träna igen, jag längtar till passen, något jag inte gjort på ett tag.

Förhoppningsvis blir denna månaden början på ett fantastiskt år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback