visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Dag 24 – Det här får mig att gråta.


Jag gråter oftast när jag ser på film eller diverse tv-serier när något är sorgligt.
Ännu mer om ett djur skulle dö i någon av de ser, och om det är en dokumentär om djur där de dör på riktigt så kan jag inte kolla alls. Är verkligen blödig när det gäller djur, blir helt förkrossad :$

Sen finns det en film jag absolut inte kan se, den heter blood and chocolate och jag har för mig att den var riktigt bra. Dock så får tanken på att se den mig att gråta av den enkla men löjliga anledningen att jag fick hjärtat krossat i småbitar 20 min efter att jag sett klart den.

Vissa saker glömmer man inte i första taget..

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha jag skrev också om tv-serier i mitt inlägg om vad som får mig att gråta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback