visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sen var jag 13 år.. jag gick i skolan, mycket mer än så blev det inte på den tiden :P

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Jag gjorde samma som nu, jag jobbade på fmt, träffade vänner, tränade och gick på läskigt mycket bio :P haha

3) FEM SNACKS DU GILLAR

ALLT med ost, chips, popcorn, cashewnötter, morotstavar med dippa!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Detta kanske verkar jäkligt random..
Mauro Scocco - Sarah
Håkan Hellström - Aprilhimlen
Perikles- Var ska vi sova inatt
Kent - Colombus
Arvingarna - Eloise
Kan diverse andra dansabandslåtar också men det hade varit för pinsamt att dela med sig av alla :P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Brys på hur mångamiljoner vi snackar om.. om jag "bara" fått en miljon så hade jag nog köpt en ny bil och rest runt lite. Hade jag fått, låt oss säga 10 miljoner så hade jag sagt upp mig från mitt jobb och börjat jobba med djur istället, kanske startat ett hunddagis, vad vet jag? :) Ja, jag hade såklart delat med mig av lite till nära och kära också!

6) FEM DÅLIGA VANOR

Äta massa chips (fast har inte ätit sedan nyår, heja mig!)
Slarva med diverse saker när jag är stressad.
Vara uppe för länge.
Låta disken vara kvar lite väl länge i vasken.
Oroa mig och överanaysera för mycket för mitt eget bästa.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Träffa vänner, gå på konserter, gå på bio, mysa med sessan och träna :)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Haremsbyxor
Nätlinne
Platåskor (såna av märket buffalo som jag hade som liten haha)
Biljetter till en kosert med di leva
En burk kyckling i vin från lidl (fjädrarna ligger kvar i såsen, fräscht!)

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Mobil, dator, kameran, playstation, wii

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

Kungafamiljen!

Kommentarer
Postat av: BUUUUS

HAHAHAHA, nätlinne. haha, jag döör!

2011-02-20 @ 19:36:06
Postat av: Anne

Hamnade på din blogg av en slump, men visst var du tillsammans med Marcus från Höllviken för rätt många år sedan? Jag var kompis med honom så du & jag pratade en del på msn. Vad gör du nu för tiden? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback