visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Hej bloggen... Känner att det var ett tag sen jag skrev så får väl göra det nu :) Ligger i sängen just nu och ska snart sova, så jag skriver detta på mobilen, snällt va? Vad har hänt då? Jo, det har varit malmöfestivalen, såg lars winnerbäck, melissa horn och band of horses, det var awesome! Har minsann skaffat spotify i mobilen så jag lyssnar faktiskt på dom ovan just nu :) Lite onödig fakta sådär på kvällskvisten. Sen så har det varit mikaeli, fick handlat en massa filmer som jag alltid gör, fniZZ. Blev även utgång och min syster har varit här nere så det var en massa trevligt :) Denna veckan har jag dock varit sjukt, inte alls kul, jag har velat dö :( men imorgon ska jag minsann till jobbet igen, helt lite skumt :) Var även hos optikern idag, har haft en fruktansvärd huvudvärk och ont i ögonen flera veckor nu så tänkte det var bäst att kolla läget. Jag är översynt iaf, dock inte så farligt att jag behöver glasögon för jag hade perfekt syn i övrigt. Fick dock rådet att gå till en doktor, för det är inget synfel som orsakar min värk. Så det blir väl att beställa en tid hos farbror doktorn. Blev ett rätt långt inlägg iaf, iaf om man ser det på mobilen, och jag börjar få ont i tummarna, haha xD Nu ska jag iaf sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback