visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag hann verkligen bara var frisk en dag innan pappa smittademig med en förkylning.
just my luck!


jag hatar  verkligen att vara förkyld..
jag har nämligen ärvt en fin egenskap av min daddy, och det är att ögonen rinner nonstop när jag är förkyld, vilket resulterar i att det ser ut som jag bölar 24/7. jag får även näsblod varje gång jag snyter mig, och ibland mellan gångerna också.. behöver jag säga att jag har blod på min tröja?

har även ont i halsen och är så hes att jag låter som en kråka, dom på jobbet började kraxa så fort jag öppnade munnen, hej mobbing!

hade det inte varit för att jag var sjuk förra veckan hade jag fan stannat hemma för jag mår som en död lax, inte okej!

ja, jag vet.. jag klagar, men jag kommer nog få ett nervöst sammanbrott snart om jag inte får klaga lite, så suck on it :)

nu ska jag sova, eller ja, försöka iaf... ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback