visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jisses, det har varit ett bra tag sen jag uppdaterade, utom det inlägget innan idag förståss :)

igår var jag på halloween fest hos alex och roger, det var massa skoj :)
det blev även utgång på kräm, första gången för mig sen dom gjorde om och bytte namn, men det var fräscht där :)

jag var ju en lisebergskanin kvällen till ära, och av någon konstig anledning tyckte majoriteten av de på kräm att det var helt okej att rycka i min svans hela tiden.. inte okej! men ja, jag får väl bjuda på den som jag bjöd på mig själv xD

just nu sitter jag och kollar på 50 first dates, en av mina favorit filmer, den är så fruktansvärt söt och bra att gråta loss till :) dock så orkar jag nog inte se hela för jag är sjukt trött och hängig så ska nog snart sova :)


aja, vi får väl se om jag lyckas uppdatera imorgon :) ciiaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback