visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

DAGENS VILL HA: PIZZA! men icke sa nicke :D
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och mjukiströjan från gårdagens halloweenoutfit :P
DAGENS SMINK: Gårdagens kajal och mascara xD haha
DAGENS FRISYR: Sovruffs
DAGENS HÄNDELSE: hrm.. inget speciellt tror jag xD
DAGENS LÅT:
Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na] - My Chemical Romance
DAGENS PLANER: kolla på greys anatomy och 50 first dates :)
DAGENS SAKNAD: kärlek?
DAGENS DUMMASTE: dom som drog i min svans inatt, dö, era jävlar, dööö!
DAGENS SJUKA: folk i allmänhet är lite sjuka :P
DAGENS DROG: prisonbreak!
DAGENS ROLIGASTE: inatt när vi skulle komma in på kräm och vakten först inte släppte in mig för att jag inte hade kaninöron på körkortet O.o
DAGENS FAVORIT: michael scofield, yummie ;D
DAGENS KÖP: mjölk och flingor xD
DAGENS GODIS: äter inte godis :)
DAGENS HUMÖR: jävligt passiv :)
DAGENS ORD: DU är  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback