visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag är det farsdag :)

den firades hemma hos päronen med (nästan) hela syskonskaran och deras bihang.
det var en massa trevligt :) min kära mamma hade gjort kalkon kvällen till ära, och det blev givetvis quornfilé för min del, sen blev det äppelkaka till efterrätt. massa mumsigt :)

dock så stack jag hem efter att syskonen gått, har ju snott sussies prison break säsong 4, då min syster annika håller den gisslan i katrineholm.
och jag kan inte vänta tills hon kommer ner senare i veckan.
jag har nämligen bara sett typ 4 avsnitt av säsong 4 när den gick på tv, och eftersom jag började se om hela serien från början för ett tag sen så är det ju likabra att se hela skiten :) jag har tom införskaffat filmen som man ska se efter säsong 4 är slut, spännande, spännande!

annars i veckan händer det en jävla massa.
på onsdag ska vi se harry potter och dödsrelikerna del 1, på fredag är det lady gaga och på lördag är det håkan hellström som gäller.
vi införskaffade biljetterna i april så det känns lite skumt att det äntligen ska bli av denna helgen, helt lite sjukt :)

nu ska jag dock krypa ner under täcket, måste vakna till liv ännu tidigare imorgon eftersom att jag har glömt att köpa mjölk till mina flingor.

så ciaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback