visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

nej, nej, nej, nej :(

hade tänkt att stortvätta idag, men ack så fel jag hade.
mitt under ett tvättprogram så stannar maskinen.. jag går och kollar och det står error på displayen.
jag försöker starta om den, vilket resulterar i att den har en massa konstiga ljud för sig :(

åhh.. så irriterande, jag tackar bara min lyckliga stjärna att den la av när jag tvättade lakan och sånt och inte när jag tvättade mitt täcke och mina kuddar, hade varit lite jobbigt att sova utan det O.o

har iaf ringt och felanmält det, förhoppningsvis har dom tid att komma hit imorgon och kolla på den.
är verkligen inte sugen på ett liv utan tvättmaskin O.o







en provosorisk lösning, det gick nämligen inte att öppna luckan först.. men många svordomar och lite våld senare så kan man skåda detta i mitt badkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback