visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

denna helgen har varit fullspäckad.

i fredags så var vi och såg lady gaga, och det finns inte så mkt mer att säga förrutom att hon var awesome!
jisses, vilken kvinna alltså, hade jag fått byta liv med någon för en dag hade det lätt varit henne :)








sen på lördagen var det dags för vår kära håkan hellström, han var fantastisk som vanligt.. och då vi hängde i barområdet hela kvällen hade vi gott om plats för att dansa loss utan att få spottloskor i håret eller diverse kroppsdelar mörbultade. jävligt uppfriskande faktiskt. detta resulterade också i att vi var typ först ut från konserten så vi slapp stå i massa kö, såå skönt!

därefter bar det hem till natti en runda där hon firade sin 22årsdag, och sen drog vi vidare till kräm.
på söndagen visste man att man levde för fy tusan vad jag hade ont i mina fossingar O.o

på söndagen när jag var hemma hos mamma och pappa så hände något som taget ur inception. jag hade en dröm i en annan dröm, jisses vad freaky det var. jag drömde att jag drömde (hänger ni med?) att den demonen i paranormal activity drog mig ur sängen och att jag vaknade med ett ryck (fast i själva verket låg jag fortfarande och sov) så jag gick runt i lägenheten och diskade lite, kollade på tv osv, helt övertygad om att jag var vaken... tills mamma petar mig i sidan och säger att hon gjort marängsviss. inser ni hur förvirrad jag var när jag vaknade.. jag trodde ju redan att jag var vaken.

jag vet ju inte hur ni känner när ni drömmer, men jag vet alltid på nått vänster att det är en dröm, men inte denna gången, sjukt skumt..

igår skulle jag lägga mig tidigt, närmare bestämt klockan 22 för att få sova ut lite.
sagt och gjort såå somnade jag och allt var frid och fröjd.
tills jag började drömma om en freakin jävla fågelspindel som gallopperade(!) runt i lägenheten och försökte äta upp mig. sen helt plötsligt var den under mitt täcke och bet mig när jag sov.

jag och min paranoia vågade inte somna sen.. jag ville, men jag kunde inte för mitt undermedvetna kollade efter spindlar åt höger och vänster.

sen så trodde jag att mina grannar skulle försöka bränna upp min lägenhet som jag läste om i tidningen innan på dan.. ja, jag är inte riktigt frisk.

iaf så var jag vaken från 02 tills det jag skulle upp klockan 6, så jag är fett med trött nu, så ska bannemej försöka sova nu.

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback