visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag fyller jag 22, helt lite sjukt..

dock så började inte dagen särskilt bra med tanke på att jag vaknade mitt i natten av att jag inte andas.
hade typ fått stopp i näsan och halsen samtidigt eller något för jag fick verkligen inte luft.
efter att jag hostat som en jäkla idiot så lossnade dock det jag hade i halsen, puuh..
det har aldrig hänt innan och det var fan det äckligaste jag varit med om någonsin.

annars har dagen varit bra, har fått massa sms och facebook meddelanden, sweet :)
har även varit hemma hos päronen en sväng, och sen var jag på bio med klikken, vi såg prince of persia, fett bra :)

jag fick lite paket.. jag fick 12 glas som jag velat ha hur länge som helst. sen fick jag en skylt som jag lovade mamma att jag skulle hänga över sängen.. när ni ser den kommer ni fatta varför xD
sen fick jag pengar till en extern hårddisk som jag köpte idag, fett med najs.
min gamla dog ju för typ ett år sen och har inte fått tummarna loss att köpa en ny.. men ju jävlar :D



glaaaasen :)



ni fattar säkert varför mamma tyckte att jag behövde denna O.o


fick förresten blommor skickade med bud till jobb av min söta syster sann & co.
var jättefina blommor med en jättesöt nalle i, så sweet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback