visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo :)

igår var det som sagt alice i underlandet på schemat.

jag tyckte att den var underbar. men ja, inte så konstigt, jag älskar såna filmer :)
och att vi såg den i 3D gjorde ju bara saken bättre.
nej, den filmen ska införskaffas, det är en sak som är säker :)

och jag tyckte så synd om hattmakaren i sluten.. typiskt mig att vara så jävla blödig.
tycker ju för fan synd om allt xD

ungefär som det avsnittet i grey's anatomy när han dödsdömde mördaren skulle få sitt straff.
åh gud, jag grät och grät och jag tyckte så synd om honom..
men sån är jag, blödig som få xD

hrm.. hur kom jag in på detta egentligen?

aja, men iaf. nu ska jag städa till alla mina söta djur hade jag tänkt..
.. har ju några stycken ;D

ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback