visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho.

jag och klikk var som sagt och såg remember me ikväll.

ja jävlar i hoppet var den var fin, och otroligt deprimerande.
slutet var jättebra, även om jag hatade den för stunden.
kan säga att jag satt med en klump stor som texas i halsen och det slank säkert förbi en tår eller två.
tack för att det finns vattenfast mascara ;D

nej, har ni inte sett den så gör det!


förövrigt så undrar jag vad det är för fel på folk?
ska man inte kunna  säga till en människa som är 40+ att dom trampar på ens fötter, samt dansar in i en utan att få en smäll eller att dom tar stryptag på en.
var är er respekt för andra människor?
tycker att jag läser massa klagomål från äldre att unga inte respekterar dom, tacka fan för det när ni inte visar unga någon som helst respekt överhuvudtaget.
respekt får man inte, den förtjänar man.
det är iallafall så jag blivit uppfostrad med tydligen gäller inte det vissa i den äldre generationen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

var såg du den :) ?

2010-03-22 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback