visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho :)

blev som sagt träning idag igen..
dubbelpass, först core sen dansaerobic.

core var verkligen inte min grej. inte med den instruktören iaf.
massa komplicerade rörelser där man skulle lyfta sin egenkroppsvikt och ha sig.
och med tanke på att jag inte har några muskler i armarna så gick det... inte alls xD

men dansaerobicen var kul, lite klyddig koregrafi, iaf om man inte varit med från början, men det var kul och jag svettades som en gnu.
dock så hade hon massvis med magövningar i slutet av passet och ja.. nu kan jag knappt röra mig :(

men skönt är det nu när man fått duscha av sig :D


btw, glöm för guds skull inte premiären av cougar town!

21.55 på femman, två avsnitt, I LIKE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback