visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hrm.. var jag glad igår? O.o
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jobbade, fniZZ
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på true blood :)
Det sista du sa högt: Ieeew.. (hittade en rutten gurka i kylen O.o)
Det senaste någon sa till dig: Vi ses!
Vad har du druckit idag: Vatten och lite cola :)
Vad var det senaste du åt: En macka :)
Vad var det senaste du köpte: Ett laptop bord, en tvättkorg, en lampa, ja, en massa smått och gott från ikea :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd typ.
Vad är det för väder hos dig nu: Solen har gått ner O.o
Godaste glassmaken: Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Olika.. ibland vaknar jag av att folk tittar på mig och i vissa fall hade en sopbil kunnat vara i rummet utan att jag märkt något.
Drömmer du mardrömmar: Mhm, ofta
Trivs du med ditt jobb: Kunde varit bättre
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt :)
Favoritlåt just nu: Skisser för sommaren - Kent
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt akvarie
Vad gör dig glad just nu: Är rätt likgiltig för tillfället :P
Vad ska du göra härnäst: Soooooova!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött som världens största bäver
Favoritgodis: Äter inte godis.
Kläder just nu: Jeansshorts och t-shirt
Sommarplaner: Att göra så lite som möjligt och bara njuta :)
Hur många kuddar sover du med: tvååå :)
Spelar du något instrument: Jag kan inte ens vissla O.o
Morgon eller nattmänniska: Jag är enbart en människa O.o
Vad är viktigast för dig: Min familj & mina vänner
Är du kittlig: Eh.. JA!
Snarkar du: OM JAG GÖR!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Spindlar O.o
Stökigt eller välstädat: Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete..
Längtar du mest efter just nu: Eclipse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback