visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hej bloggen.. vet att jag inte skrivit något vettigt på ett bra tag men har haft skrivkramp :/

iaf, Dagen med stort D var igår, det var världspremiär för eclipse och vi var där!
den var helt fantastisk.. jag vet inte hur jag ska kunna beskriva den för just nu verkar det omöjligt, vet bara att jag vill se den igen, typ.. nu.. helt ärligt.

det var fruktansvärt skönt att alla i salongen var tysta så man kunde koncentrera sig och inte skrek som när vi såg den första filmen, för det var fett med drygt.

denna regissören var nog min favorit. han hade fixat det med när vampyrerna sprang så jävla snyggt.
för helt ärligt, i twilight ser det inte riktigt klokt ut när dom springer.

men sen och andra sidan så saknade jag alice kidnappning, och jag saknade eclipse citatet..
men mest av allt tror jag att jag saknade att jacob och bella inte alls verkade vara lika förkrossade som dom är i boken. men det kan jag leva med.. tror att det blivit för överdrivet annars om det varit med.

och även om jag inte gillade att dom bytat ut victoria så får jag säga att denna victoria var mkt bättre än originalet, hon passar mer in i den bilden man ser när man läser boken.

detta får mig att undra hur twilight hade varit om david slade regisserat den.. det tar emot att säga det, men den hade antagligen varit mkt bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback