visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ja, jag vet..
jag är helt off nu förtiden och bloggar inte fast det hänt en massa kul :/

i helgen var jag och klikken i stockholm/uppsala och hälsade på alex och david, var ju sjukt längesen man träffade dom.
vi hade iaf en härlig helg och killarna gjorde det bästa för att hålla oss sysselsatta, fast enbart deras sällskap hade räckt länge :) det var ju första gången jag var i stockholm, och ja, uppsala också för den delen.
tur att vi har alex som är världens bästa guidare :D utan honom hade iaf jag varit helt vilse O.o

vi kom hem i måndags morse igen och sen dess har jag legat i koma och knappt rört en fena, har varit sjukligt trött!
men vi var iaf en sväng på ikea och fick fixat två köksstolar till mig.
har ju fått ett gammalt bord av mamma som jag målade klart ikväll, massa tjusigt :)
hittade även världens finaste tavla, men den fick inte plats i bilen, men pappa lovade att vi skulle köra in och handla den när han fick semester, mihihihiii :D

annars har det väl inte hänt så väldans mkt faktiskt, men lovar att börja uppdatera oftare, även om det inte hännt ett skit :)

nu ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback