visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hade tråkigt så jag snodde denna listan av klikken :)

Namn: Christine

Kallas för: Chrisse, Chriss, Chrissebus, Bus, Stinisen, Tine, Loppan

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Höger :)

Piercingar: Inga alls, inte ens öronhängen O.o

Tatueringar: Två :)

Längd: 1.74

Skostorlek: 40-41

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nix! :)

Motto: That's life som indianen sa :)

Kär? Nope

Önskar du att du bodde någon annanstans? Vem gör inte det ibland? :)

Tycker du att du är attraktiv? Nej, men ska göra mig fit for fight igen :)

Dricker du? Jo..

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Vanligt jävla head & shoulders för torr hårbotten xD

Vilken parfym använder du? DKNY Be Delicious

Vad är du rädd för? Att falla, att bli jagad, katter, spindlar.. och ja, mina mardrömmar brukar innehålla alltihopa i en farlig röra.

Gillar du att tvätta? Gilla och gilla, bara att slänga i det i maskinen, och trycka på knappen? :S

Gillar du berg- och dalbanor? Japp :)

Senaste…

Filmen du hyrde? Wow... hyr typ aldrig film.

Filmen du köpte? Sound of music till min kära mamma :)

Låten du hörde: Minns inte O.o

Låten du laddade ner? Kate Voegele - One Way Or Another

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? One Tree Hill

Person du tänkte på? Heléne

Favorit…

Låt: Kent - Mannen i den vita hatten <3

Sak att göra: Brys på mitt humör :)

Sport: Örk.

Dryck: Coca Cola

Kläder: T-shirt & jeans

Film: Genom alla tider? Den lilla sjöjungfrun <3

Bil: Min gröna fara? (A)

Serie: True Blood, Grey's Anatomy, One Tree Hill, Gossip Girl, Desperate Housewives, Heroes, The Big Bang Theory, Top Model

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Vem har inte det?

Gråtit över en flicka? En kompis isf..

Ljugit för någon? Klart..

Varit i slagsmål? Nix

Blivit arresterad? Nope

Träffat någon från internet IRL? Jo :P

Antal…

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? 1

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3 kanske O.o

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Minns inte O.o

Senaste…

Boken du läste? Eclipse av Stephenie Meyer

Personen du fick e-mail av? Facebook?

Personen du fick brev av? Pfft.. får bara vuxenpost :(

Personen du fick sms av? Nisse

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag

Saken du köpte? Coca och kycklingkebab

Vad har du gjort idag? Målat och titta på träkullen

Brukar du svära mycket? Om jag gör!

När stiger du upp på morgonen? Oftast 06.08

Vad har du på dig? Puma-brallor fulla med målarfärg och en t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Tänkte sova snart, är nannig :(

Vad är du allergisk mot? Idioter

Var har du ont? I själen? O.o

Använder du hårspray? Japp :)

Kan du stå på händer? Hell no..

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Nope, ytterst små mänger isf.. fast nej, knappt ens då

Är du glad nu? Nej, jag är arg på att Peyton och Lucas inte är med i träkullen längre :@

Var du glad igår? Jo.. det var jag väl :P

Vad dansar du till? Håkan Hellström!

Stockholm är… ? Har aldrig varit där så ska inte uttala mig :)

Göteborg är… ? Sjukt nice.. dom har liseberg, säger väl allt!

Kan du sjunga? HHAHAHA, enbart på singstar O.o

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Turkiet, USA, Thailand....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback