visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho :)

kom hem från jobb för ett tag sen och nu sitter jag och väntar på fisksoppa, den är så jeffla god att det knappt är sant O.o

både blogg och mn har fuckat sig de senaste dagarna så jag har levt mitt liv på fejjan.
eller nej, det stämmer inte riktigt för jag har mest legat och snarkat i min sköna säng :)

men iaf, fick hem tre filmer igår som jag beställt.
the proposal, the tournament och cool runnings :D

tre helt olika filmer, men sån filmsmak har jag - varierad och otroligt bra! ;D


sen av någon anledning, vet inte riktigt vilken så har jag börjat missbruka denna låten;




jag tänker bara på klippet i filmen (500) days of Summer när dom spelar denna låten.
dom sitter i bilen och killen frågar summer var deras förhållande är påväg, sjukt dperimerande..


om man översätter en del av texten så går den ungefär såhär, så ja, det handlar om olycklig kärlek som vanligt...
men vilka låtar handlar egentligen om lycklig kärlek?

Ive been told that destiny is a big joke,
Promises everything, then leaves you broke.
It looks like happiness is so close at hand,
Then you reach out and are left with nothing but sand.
And yet someone told me

That you still love me
Someone told me you still love me.
Can this or can it not be?
But who was it who told me your love was still true?
It was late at night, but I dont have a clue.
I still hear the voice but the face has gone cold.
He loves you. Its a secret. Dont tell him I told.
So there someone told me

That you still love me, was I really told
That you still love me, or can it not be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback