visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjoho :)

igår var det inflyttningsfest hos nisse och lasson :)
blev en riktigt lyckad kväll med massa skratt och spel.

spelade ett nytt spel, vet inte vad det kallades med var satans kul.
vi använde en skip-bo kortlek, men man kan säkert använda en vanlig också.

iaf, så la man hela högen på en flaska,
sen skulle man blåsa ner kort.
fick man en 3, 5, 10, 12 så skulle man dela ut dom klunkarna till andra.
men fick man ett skip-bo kort så skulle man själv dricka 10.
och den som blåste ner hela högen skulle dricka upp det som fanns i glaset.

påminn mig att köpa en skip-bo kortlek säger jag bara :P

stack hem redan vid tolv, men det var ändå längre än vad jag trodde att jag skulle kunna stanna, mådde ju som sagt inte alls bra i fredags och var inte helt på topp, men det gick bra ändå :)
somnade direkt när jag kom hem, var verkligen helt slut.


fick förresten min julklapp av nisse igår.
hon hade gjort en scrapbook med massa bilder och låttexter som påminner om våra sjuka stunder vi haft.
verkligen jättefin och får ju säga att jag nästan började gråta när jag kollade igenom den <3


nej, nu ska jag till lägenheten och fixa.
har packat ihop alla mina dvd boxar, och mina tv spel och tänkte dumpa det där xD

men det var först nu som jag insåg hur mycket pengar jag måste lagt ut på dvdboxar.. det handlar om säkert 7000 - 10000kr, men det tänker man ju inte på när man köper dom en och en.
helt lite sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback