visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

whääääh..

idag är ingen bra dag :(

mådde riktigt jäkla illa idag när jag vaknade, men det brukar gå över om man käkar något så jag stack till jobbet iaf.
väl där så mådde jag ännu sämre, trodde jag skulle spy flera gånger och kallsvettades, inte hallon :(
skulle på den årliga hälsokontrollen halv nio så efter jag varit där stack jag hem och sov tills klockan var halv tre eller något, helt död!

mår inte lika illa nu, men det känns som att mitt huvud ska explodera..
usch usch usch..
jag hade sett fram mot utgång ikväll, vi skulle ju till kb :(
nu får jag knarka ipren istället och hoppas att jag mår bättre imorgon.

något bra kom från hälsokontrollen iaf, ska till läkaren på tisdag och kolla om jag sover så jäkla dåligt för att jag snarkar så mycket, jäkla skönt om det går att åtgärda för sådär kan man ju inte ha det.

nej.. nu ska jag sova eller nåe, ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback