visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

i söndags var det scream 2 på tv, och söndagen innan det var det scream.

blev lite nyfiken på vad neve campbell gjort efter det och imdb:ade,
och tro det eller ej, men det kommer att komma en scream 4, nu tio år efter att trean kom ut..

jag säger raaandom.. försöker dom göra en "halloween"?

aja, jag kommer se den, det är ju ett måste efter att ha sett dom andra tre typ en miljoner gånger..
varför?
jo, för vissa tolvåringar kollade på en prinsessas dagbok och medans vi kollade på scream filmerna om och om igen..
ja, även när vi käka pizza.. fräscht..



på tal om det så ska spiderman 4 också komma ut..

dock så skulle det vara en uppföljare, men nu för nån vecka sen så skrota dom hela projektet och ska göra en "reboot" ist, alltså en film om peter parker innan han blev spindelmannen.

verkar som att alla gamla skådespelare utan kirsten dunst har fått kicken, biiig misstake om jag får säga det själv :)


gud vad mkt filmfakta det blev nu, ska iaf till min lägenhet och fortsätta sätta ihop min bokhylla..

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback